dissabte, 28 de novembre del 2009

"Els teclats de Haydn", concert a l'Auditori de Barcelona

Setmana d'activitats extraordinàries a l'Escola Superior de Música de Catalunya. El divendres 25 de novembre vaig participar en un seminari a l'ESMUC que va permetre experimentar la música de Haydn interpretada amb piano-forte, clavecí, clavicordi i piano modern. Arthur Schoonderwoerd va ser l'encarregat de conduir aquesta classe magistral.


Uns dies abans, concretament el dimarts 24 de novembre a les 19.00h, vaig debutar com a intèrpret a l'Auditori de Barcelona, en un concert emmarcat en l'entorn de l'Any Haydn. Vaig interpretar la Sonata Hob. XVI núm. 49 en mi bemoll major (Allegro - Adagio cantabile - Finale. Tempo di Menuetto). Vaig compartir escenari amb cinc estudiants de l'ESMUC i el concert va oferir la possibilitat d’escoltar i veure els diferents instruments de teclat que avui dia poden transmetre la música de Haydn.


Vaig realitzar una molt bona actuació i el concert va ser un èxit. La Sala Oriol Martorell (Sala 2 - l'Auditori) es va omplir amb una més que notable presència de públic, que va premiar amb un càlid aplaudiment el treball fet entorn el cèlebre compositor Franz Josef Haydn.